Klantenservice

Waar mogen we je mee helpen?

Bestellen & Bezorgen

Bestellen

Zodra een bestelling op werkdagen voor 15.00 uur is betaald, nemen wij deze direct in behandeling. 

Onze magazijnen bevinden zich zowel in Nederland als in Frankrijk.

Bestel u voor 15.00 uur een artikel dat wij in Nederland op voorraad hebben, dan zal uw bestelling doorgaans de volgende dag geleverd worden.

Artikelen die vanuit Frankrijk worden geleverd zijn meestal 4 tot 5 werkdagen onderweg.

Wij geven per artikel aan wat de verwachte levertijd is.

Bezorgen

Bij bestellingen vanaf € 25,00 hanteren wij geen verzendkosten als het afleveradres zich in Nederland bevindt.

Hieronder een overzicht van de verschillende verzendkosten:

Nederland, gratis vanaf € 25,00, anders € 5,95 per bestelling.

Belgie, Gratis vanaf € 50,00, anders € 6,95 per bestelling

Levertijden

Onze artikelen worden geleverd vanuit twee magazijnen. Een magazijn bevindt zich in Nederland, het andere magazijn in Frankrijk.

Alleen op deze manier kunnen wij een zo breed mogelijk assortiment aanbieden.

Levering vanuit Nederland (voor 15.00 uur besteld, morgen in huis)

Alle bestellingen die wij voor 15.00 uur ontvangen worden automatisch doorgegeven aan onze logistiek. Zij gaan vervolgens hard aan het werk en zorgen er voor dat uw bestelling op tijd is ingepakt en dezelfde dag nog wordt verzonden. In 95% van de gevallen wordt uw bestelling dan de volgende dag aangeboden. Voor onze Belgische klanten hebben we meestal een dagje extra nodig. Bent u niet thuis, dan kunt u online met de vervoerder een nieuwe afspraak maken.

Levering vanuit Frankrijk (3-5 werkdagen)

Indien u een artikel bestelt dat door de fabrikant wordt verzonden, houdt u dan rekening met een levertijd van ongeveer 3-5 werkdagen.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Op de product pagina’s staat bij elk artikel duidelijk aangegeven wat de levertijd is. Het is ook mogelijk om de producten te filteren op levertijd. Mocht u hier vragen over hebben neemt u dan contact met ons op.

Weekend bestellingen

Alle weekend bestellingen verwerken wij op maandag.

Let op, er wordt veel meer online besteld. Hierdoor kampen vervoerder met extra drukte. Tijdens piekmomenten zoals Black Friday, de Feestdagen etc, kan het voorkomen dat uw pakketje wat langer onderweg is. Bij twijfels kunt u altijd contact met ons opnemen.

Retourneren & Annuleren

Retourneren

Heb je je bestelling ontvangen? Dan mag je deze uitpakken en gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of je deze wilt houden. Wij bieden de mogelijkheid om dit product binnen 14 dagen na ontvangst gratis te retourneren. Let wel op dat retourzendingen alleen geaccepteerd kunnen worden als deze ongebruikt en onbeschadigd zijn. U dient indien redelijkerwijs mogelijk de originele verpakking te retourneren.

Retourzendingen dienen vanzelfsprekend als nieuw verkocht te kunnen worden. Test de aankoop daarom thuis zoals u dat in een winkel zou doen. Artikelen die gemonteerd zijn geweest en/of buiten gebruikt zijn, kunnen niet meer geretourneerd worden. Retourzendingen worden gecontroleerd voordat deze geaccepteerd worden.

Hieronder leest u tips hoe u een aankoop kunt uitproberen waarna u het zonder problemen kunt ruilen of retourneren.

U mag het autostoeltje wel:

  • Voorzichtig uit de verpakking halen (bewaar de verpakking)
  • Binnenshuis testen zonder gebruikssporen na te laten
  • Laat je kind in huis al proef zitten, zorg er wel voor dat je kindje de stoel niet vies maakt (spuug, vieze handen, vieze luier)
  • De autostoel in de autostoel monteren zonder dat het kindje erin zit

U mag het autostoeltje niet:

  • Buitenshuis testen
  • Een testrit met je kindje in de auto maken
  • Monteren d.m.v. schroeven of lijmen
Aanmelden van een retour

Ben je niet tevreden of is het artikel beschadigd afgeleverd, dan vinden wij dat natuurlijk bijzonder vervelend. Indien je de bestelling terug wilt sturen, meld je retour dan aan door ons retour formulier in te vullen.

RETOUR FORMULIER

Stuur nooit zomaar producten retour. Dit kan alleen wanneer je van ons een e-mail hebt ontvangen met een retourlabel. 

Annuleren

Indien je bestelling nog niet is verzonden en de informatie nog niet naar ons magazijn is overgebracht, kunnen we je bestelling nog annuleren. Wil je een bestelling annuleren? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice

Zodra een bestelling is verzonden, is het niet meer mogelijk om deze nog te annuleren. Ook ontvang je van ons een e-mail met daarin de track en trace code van de vervoerder.

Betaling & Facturering

Betalen

Wij bieden diverse betaalmethoden. Al onze betalingen worden in samenwerking met Mollie.com verwerkt.

Alle prijzen die op onze website vermeld zijn, zijn in Euro’s en inclusief 21% BTW.

Een overzicht van de diverse betaalmogelijkheden:

  • iDEAL: online betalen via de vertrouwde online betaalomgeving van je eigen bank.

  • Bancontact: Bancontact is een Belgisch betaalschema. Het is de Belgische marktleider op het gebied van elektronische betalingen, met ruim 15 miljoen kaarthouders.
  • Creditcard: betaling via MasterCard, Visa of American Express, het bedrag wordt gereserveerd en pas afgeschreven nadat je bestelling is geleverd (uitgestelde creditcardbetaling).

  • ING Home’Pay: Betaalmethode voor de ruim 2,5 miljoen Belgische klanten van de ING.

  • SEPA Overboeking: Wanneer klanten willen betalen via een SEPA-overboeking ontvangen ze de betaalgegevens direct op hun scherm of per e-mail. Het verwerken van een overboeking duurt doorgaans enkele werkdagen waardoor de levering langer zal duren.

  • SOFORT Banking: Gebruikt door 20 miljoen consumenten in 8 landen waaronder Duitsland, Oostenrijk, Nederland, Zwitserland, Italië, Spanje, België en Polen

  • PayPal: online betaaloptie wat fungeert als intermediair tussen personen onderling, online verkopers en webwinkels. Alleen een e-mailadres is nodig om betalingen met een bankrekening, creditcard of van ontvangen geld op de PayPal-rekening te voldoen.

Facturen

Facturen krijg je automatisch per e-mail toegestuurd zodra de bestelling is verzonden. Deze facturen worden verzonden door de boekhouding van Ellermeijer Trading B.V. Ben je je factuur kwijt? Wij kunnen u altijd een kopie toesturen.

Garantie

Wij geven altijd garantie op onze producten. Standaard heb je een tot 2 jaar fabrieksgarantie op al je aankopen.

Neem altijd eerst contact op, stuur niet zomaar een product ter garantie retour. Deze nemen wij niet in behandeling en zullen wij op uw kosten weer terug sturen.

Mijn account

Mijn account

Klik hier om naar je account te gaan.

Ben je je wachtwoord vergeten, dan kan je hier eenvoudig een nieuwe aanvragen.

Ben je je gebruikersnaam vergeten, dan kan je een nieuwe aanmaken. Let op, als je een ander e-mail adres gebruikt, dan zal je bestelhistorie niet zichtbaar zijn. 

Mijn bestellingen

In je account tref je een overzicht van al je bestellingen. Heb je een vraag over een lopende bestelling? Neem dan contact met ons op.

Heb je nog vragen?

Neem dan contact met ons op!

Contact