Nania autostoelen wetgeving

Klantenservice

Waar mogen we je mee helpen?

Bestellen & Betalen

Zodra een bestelling op werkdagen voor 15.00 uur is betaald, nemen wij deze direct in behandeling. 

Onze magazijnen bevinden zich zowel in Nederland als in Frankrijk.

Bestel u voor 15.00 uur een artikel dat wij in Nederland op voorraad hebben, dan zal uw bestelling doorgaans de volgende dag geleverd worden.

Artikelen die vanuit Frankrijk worden geleverd zijn meestal 4 tot 5 werkdagen onderweg.

Wij geven per artikel aan wat de verwachte levertijd is.

Wij bieden diverse betaalmethoden. Al onze betalingen worden in samenwerking met Mollie.com verwerkt.

Alle prijzen die op onze website vermeld zijn, zijn in Euro’s en inclusief 21% BTW.

Een overzicht van de diverse betaalmogelijkheden:

  • iDEAL: online betalen via de vertrouwde online betaalomgeving van je eigen bank.

  • Bancontact: Bancontact is een Belgisch betaalschema. Het is de Belgische marktleider op het gebied van elektronische betalingen, met ruim 15 miljoen kaarthouders.
  • Creditcard: betaling via MasterCard, Visa of American Express, het bedrag wordt gereserveerd en pas afgeschreven nadat je bestelling is geleverd (uitgestelde creditcardbetaling).

  • ING Home’Pay: Betaalmethode voor de ruim 2,5 miljoen Belgische klanten van de ING.

  • SEPA Overboeking: Wanneer klanten willen betalen via een SEPA-overboeking ontvangen ze de betaalgegevens direct op hun scherm of per e-mail. Het verwerken van een overboeking duurt doorgaans enkele werkdagen waardoor de levering langer zal duren.

  • SOFORT Banking: Gebruikt door 20 miljoen consumenten in 8 landen waaronder Duitsland, Oostenrijk, Nederland, Zwitserland, Italië, Spanje, België en Polen

  • PayPal: online betaaloptie wat fungeert als intermediair tussen personen onderling, online verkopers en webwinkels. Alleen een e-mailadres is nodig om betalingen met een bankrekening, creditcard of van ontvangen geld op de PayPal-rekening te voldoen.

Facturen krijg je automatisch per e-mail toegestuurd zodra de bestelling is verzonden. Deze facturen worden verzonden door de boekhouding van Ellermeijer Trading B.V. Ben je je factuur kwijt? Wij kunnen u altijd een kopie toesturen.

Indien je bestelling nog niet is verzonden en de informatie nog niet naar ons magazijn is overgebracht, kunnen we je bestelling nog annuleren. Wil je een bestelling annuleren? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice

Zodra een bestelling is verzonden, is het niet meer mogelijk om deze nog te annuleren. Ook ontvang je van ons een e-mail met daarin de track en trace code van de vervoerder.

Verzenden & Levertijden

Morgen in huis OF 4-7 werkdagen, de keuze is aan u.

Om een zo’n breed mogelijk assortiment aan te kunnen bieden leveren wij artikelen zowel uit onze eigen voorraad (magazijn Nederland) maar ook rechtstreeks uit ons magazijn in Frankrijk waar de productie van de autostoelen en accessoires plaats vindt. Op deze manier zijn wij in staat u een veel breder aanbod te bieden.

Voor 15.00 uur besteld, morgen in huis (Magazijn NL)

Alle bestellingen die wij voor 15.00 uur ontvangen worden automatisch doorgegeven aan onze logistiek. Zij gaan vervolgens hard aan het werk en zorgen er voor dat uw bestelling op tijd is ingepakt en dezelfde dag nog wordt verzonden. In 95% van de gevallen wordt uw bestelling dan de volgende dag aangeboden. Voor onze Belgische klanten hebben we meestal één werkdag extra nodig. Bent u niet thuis, dan kunt u online met de vervoerder een nieuwe afspraak maken.

Orderafhandeling: Wordt verzonden door Ellermeyer Trading B.V.

VervoerderDHL (pakketten) of PostNL (post)

Track&Trace: Zodra u pakket klaar staat voor verzending ontvangt u van ons automatisch een e-mail met een DHL track&trace link. U kunt dezelfde dag tot 23.59 via deze link nog uw levervoorkeuren aanpassen (leverdag wijzigen, neerzet toestemming etc).

4-7 werkdagen (Magazijn FR)

Indien u een artikel bestelt dat door de fabrikant wordt verzonden, houdt u dan rekening met een levertijd van ongeveer 4-7 werkdagen.

Orderafhandeling: Wordt verzonden door Team-Tex / Nania France.

VervoerderDPD FR

Track&Trace: Zodra u pakket klaar staat voor verzending ontvangt u van ons automatisch een e-mail met een DPD track&trace link. Hierin staan duidelijke instructies hoe u uw pakket ook in de Nederlandse DPD omgeving kunt volgen (DPD Frankrijk en DPD Benelux hanteren momenteel een verschillend softwaresysteem).

Bij bestellingen vanaf € 25,00 hanteren wij geen verzendkosten als het afleveradres zich in Nederland bevindt.

Hieronder een overzicht van de verschillende verzendkosten:

Nederland, gratis vanaf € 25,00, anders € 5,95 per bestelling.

Belgie, Gratis vanaf € 50,00, anders € 6,95 per bestelling

Je ontvangt per e-mail een verzendbevestiging wanneer je bestelling klaar staat voor verzending. Komt je bestelde artikel uit ons magazijn in Frankrijk, dan kan dit enkele dagen duren.

In deze e-mail staat een link naar de website van de vervoerder. Let op: het kan enkele uren of uiterlijk tot de volgende werkdag duren, voordat de bestelling zichtbaar wordt in het track & trace systeem van DHL/DPD. Heb je alleen onderdelen besteld? Dan versturen wij deze met PostNL en ontvang je per e-mail bericht zodra wij jouw zending hebben verstuurd. Brievenbus pakketjes hebben geen track&trace link.

Service & Retourneren

Heb je je bestelling ontvangen? Dan mag je deze uitpakken en gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of je deze wilt houden. Wij bieden de mogelijkheid om dit product binnen 14 dagen na ontvangst gratis te retourneren. Let wel op dat retourzendingen alleen geaccepteerd kunnen worden als deze ongebruikt en onbeschadigd zijn. U dient indien redelijkerwijs mogelijk de originele verpakking te retourneren.

Retourzendingen dienen vanzelfsprekend als nieuw verkocht te kunnen worden. Test de aankoop daarom thuis zoals u dat in een winkel zou doen. Artikelen die gemonteerd zijn geweest en/of buiten gebruikt zijn, kunnen niet meer geretourneerd worden. Retourzendingen worden gecontroleerd voordat deze geaccepteerd worden.

Hieronder leest u tips hoe u een aankoop kunt uitproberen waarna u het zonder problemen kunt ruilen of retourneren.

U mag het autostoeltje wel:

  • Voorzichtig uit de verpakking halen (bewaar de verpakking)
  • Binnenshuis testen zonder gebruikssporen na te laten
  • Laat je kind in huis al proef zitten, zorg er wel voor dat je kindje de stoel niet vies maakt (spuug, vieze handen, vieze luier)
  • De autostoel in de autostoel monteren zonder dat het kindje erin zit

U mag het autostoeltje niet:

  • Buitenshuis testen
  • Een testrit met je kindje in de auto maken
  • Monteren d.m.v. schroeven of lijmen

Ben je niet tevreden of is het artikel beschadigd afgeleverd, dan vinden wij dat natuurlijk bijzonder vervelend. Indien je de bestelling terug wilt sturen, meld je retour dan aan door ons retour formulier in te vullen.

RETOUR FORMULIER

Stuur nooit zomaar producten retour. Dit kan alleen wanneer je van ons een e-mail hebt ontvangen met een retourlabel. 

Wij geven altijd garantie op onze producten. Standaard heb je een tot 2 jaar fabrieksgarantie op al je aankopen.

Neem altijd eerst contact op, stuur niet zomaar een product ter garantie retour. Deze nemen wij niet in behandeling en zullen wij op uw kosten weer terug sturen.

Mijn account

Klik hier om naar je account te gaan.

Ben je je wachtwoord vergeten, dan kan je hier eenvoudig een nieuwe aanvragen.

Ben je je gebruikersnaam vergeten, dan kan je een nieuwe aanmaken. Let op, als je een ander e-mail adres gebruikt, dan zal je bestelhistorie niet zichtbaar zijn. 

In je account tref je een overzicht van al je bestellingen. Heb je een vraag over een lopende bestelling? Neem dan contact met ons op.

Heb je nog vragen?

Neem dan contact met ons op!

Contact